Onze school

We leren de kinderen vanuit een christelijke identiteit respect te hebben voor de medemens en de wereld waarin wij leven. Daarbij zijn de verschillen tussen kinderen het uitgangspunt voor de wijze van lesgeven en de begeleiding van de leerlingen door de leerkracht. Kinderen leren gebruik te maken van elkaars talenten om zo samen tot een mooi resultaat te komen.

Onze kernwaarden zijn:
Samen Werken
We zijn nieuwsgierig naar de talenten en visies van anderen. We maken gebruik van elkaars kennis en kunde.

Samen Leven
Iedere leerling en volwassene mag en kan zijn eigen kleur in de school brengen. Hij/zij toont respect voor de ander en verkent zo de wereld.

Zelfstandig Leren
Leerlingen leren zelf verantwoording te dragen voor hun eigen leerproces.

We zijn trots op dat:

• we voortdurend werken aan verbeteringen
  • samen met ouders en leerlingen de ontwikkeling van kinderen met behulp van het groeidocument wordt gevolgd
  • leerlingen van groep 1 t/m 8 thematisch werken
  • we verschillende actieve werkvormen binnen en buiten aanbieden
  • leerlingen op eigen niveau aan rekenen/wiskunde werken
  • vanaf groep 1 leerlingen met de Engelse taal bekend raken.

Deze website is gerealiseerd door Heutink ICT